Kytlice 2016 ŠvP

4. den 23. 6. 2016

Posíláme poslední pozdrav z Kytlice:-).
Ráno jsme se jeli podívat do Lindavy do místní sklárny "A je to". Viděli jsme skláře při práci...

A protože bylo dnes opravdu veliké horko a ve sklárně ještě větší, šli jsme se osvěžit do místní sklářské krčmy...

Před obědem jsme se šli podívat do parku, který je u sklárny a představte si, že jsme tam potkali zvířecí kamarády:-). Nutrie a kachny...
Také jsme si stihli pohrát na hřišti:-).

V poledne nás autobus odvezl do hotelu na oběd a po poledním klidu jsme se vydali k rybníku, kde začal náš týden se Sklíčkem. Takže hurá za vodníkem. Tady nás Sklíčko naposledy odměnil kamínky a my jsme si mohli vybrat dárečky na památku:-).

A teď už rychle zpátky na večeři, zabalit a do postýlek. Zítra se už na vás všechny moc těšíme!
A skřítek Sklíčko si nás tak oblíbil, že pojede s námi do školky:-)! To je on...

3. den 22. 6. 2016

Krásný den všem:-)
Tak dnes jsme se vypravili na celodenní výlet do Kyjovského údolí a Doubice.
Po snídani pro nás přijel autobus a my už se těšili, co nového nás čeká...
Tak a my vyrážíme!

Je tu nádherně. Všude jsou skály, klid, ptáčci zpívají, potůček bublá a všechno je tu krásně zelené...
Tak se na tu naši výpravu posilníme a půjdeme na další průzkum Kyjovského údolí...

Jú...a kam vedou ty schody? Jdeme se podívat!

Objevili jsme jeskyni a zase se šplháme zpět na cestu a pokračujeme dál...

A už hledáme místo, kde bychom se naobědvali, abychom načerpali síly na další výpravu...

Na chvíli se z nás stali malí horolezci a zkoušíme zdolat místní skály:-)

A ještě jsme na vlastní oči viděli pravý pískovec. Hned jsme si s ním šli pohrát:-).

A od pravého labského pískovce je to už jen skok do Německa. Tak proč se tam nepodívat?! Guten tag:-).

A teď už rychle zpět k autobusu a jedeme směr Doubice. Prý tam na nás čeká překvapení!

Tak tohle prý byla zasloužená odměna za to, jak jsme byli šikovní a ušli jsme celou trasu.
Teď si ještě půjdeme chvíli pohrát a pak už pojedeme do našeho hotelu na večeři...

A tohle jsme my, naše parta z Kytlické, co dnes zvládla ujít 13 kilometrů!!!
I skřítek Sklíčko nás všechny moc pochválil a napsal nám, že jsme nejšikovnější děti na světě a velcí turisté:-). Jsme prostě nejlepší!!!

Mějte se všichni také tak dobře jako my. Hezký večer a dobrou noc:-). A zase zítra...

2. den 21. 6. 2016
Hezký den všem do Prahy:-).
Dnešní dopoledne jsme se vydali prozkoumat místní lesy...

Cestou jsme narazili na lesní oboru. Žádná zvířata jsme sice nepotkali, asi jsme je vyplašili:-), ale prohlédli jsme si krmelec, který tu má lesní zvěř naplněný senem...

Odpoledne už jsme zahájili pátrání po místním vodníkovi a hledali další dopis od skřítka Sklíčka...

Dopis byl opravdu schovaný u vodníka a v něm byl pro nás připravený další úkol. Sklíčko nás poprosil, jestli bychom pro něj postavili domeček. Rozdělili jsme se do skupinek a začali stavět. Sklíčko nás za naše krásné stavby odměnil a každý z nás získal další skleněný kamínek:-).

Mějte se krásně, stejně jako se máme my:-). Dobrou noc všem a zítra se opět ozveme!

1. den 20. 6. 2016

Zdravíme všechny do Prahy:-).
Dojeli jsme v pořádku, ale počasí nám po příjezdu moc nepřálo...lilo jako z konve!

Naštěstí se ale počasí umoudřilo a my jsme odpoledne mohli vyrazit na průzkum okolí.

Jsou tu krásné chaloupky a vůbec je tu krásně:-).

Počasí nám přálo, tak jsme se mohli nasvačit venku v přírodě...

A pak nás čekalo veliké překvapení. Teda ono jich bylo víc, nejdřív jsme v lese objevili obrovskou skálu!

A představte si, že kousek nad tou skálou bylo něco, co jsme vůbec nečekali! Pravé lesní divadlo...

Tak jsme se na chvíli stali hvězdami a živě zazpívali na pódiu:-)...www.youtube.com/watch?v=66Deaf9kvwY&feature=youtu.be

A při zpáteční cestě nás čekalo překvapení největší!!! Představte si, že jsme pod tou obrovskou skálou našli dopis! A ten dopis byl od samotného skřítka Sklíčka! Bude s námi celý týden, a když budeme hodní, tak se nám ukáže...nesmíme ho totiž vyplašit. Schoval nám poklad, který jsme našli. Jsou to skleněné kamínky, které budeme hledat za každý splněný úkol:-).

Tak jsme si ten dnešní den krásně užili a nakonec i s krásným počasím! Jo, a představte si, že jsme v místním rybníčku objevili pulce. Dnešní den byl samé překvapení!!!:-))).
Máme se báječně, výborně nám vaří a posíláme pusu a dobrou noc všem do Prahy.