Kytlice 2017 Švp

29. 6. 2017 - 4.den

Posíláme poslední pozdrav z Kytlice:-).
Protože nám dnes počasí vůbec nepřálo, tak jsme se dopoledne autobusem vypravili do podzemní štoly sv.Jana Evangelista, abychom byli venku a mohli se alespoň na chvíli schovat před vytrvalým deštěm, který nás ráno probudil:-).
Bylo to velké dobrodružství, protože někteří z nás byli na takovém místě úplně poprvé...
I když jsme se trošku báli, tak jsme svůj strach dokázali překonat, jsme na sebe pyšní a prohlídku jsme si užili!
Po obědě už na nás čekala víla Vodněna, která pro nás připravila poklad. Protože pršelo,tak jsme ho měli schovaný v chalupě a cesta k němu vedla přes obrázky, které jsme museli najít a zapamatovat si je. Pak nás víla pustila k pokladu...

A poklad je náš!!!
Pak už jsme si šli balit a po večeři jsme ještě měli pyžamovou párty:-). Po ní jsme si povídali o naší školce v přírodě, která se nám báječně vydařila a moc jsme si ji všichni spolu užili:-)))!!!
Tak ahoooj zítra v Praze.

28. 6. 2017 - 3. den

Hezký podvečer,
dnes ráno nám víly nechaly dopis u našich pokojů. Z něj jsme se dozvěděli, že poztrácely u rybníka korále a my jim je půjdeme pomoct hledat...
Soutěžili jsme v hledání korálků rozděleni do našich družstev.
Odpoledne jsme se k rybníku vrátili a šli stavět domečky pro víly...

A pak už nás čekalo sladké překvapení:-).

Dnešek byl plný her a získali jsme další korálek od víly. Těšíme se na zítřek, co nás čeká za úkol a další překvapení.
Mějte se moc hezky, zdravíme všechny do Prahy a zase zítra:-).

27. 6. 2017 - 2.den

Ahoj všem do Prahy,
tak dnes nás čekal veliký výlet...ráno přijel autobus a odvezl nás na Mezní Louku, odkud jsme se vypravili objevit a zdolat Pravčickou bránu.
Cesta vedla lesem mezi skalami a my jsme se vydali na naši výpravu. Dobrodružství začíná:-).
Cestou bylo spoustu krásných vyhlídek a skal:-).
Po odpočinku jsme pokračovali v naší výpravě...
Pak jsme objevili tohle super skalní místo, kde jsme se posilnili a chvilku si odpočinuli...
Cestou jsme potkávali spoustu turistů, našich i zahraničních, kteří nás neskutečně obdivovali, chválili nás a tleskali nám. Stali se z nás hvězdy národního parku!!! Aby se nám z toho úspěchu nezatočila hlava a dorazili jsme do cíle plni sil, bylo třeba se posilnit...samozřejmě, že řízkem:-).
Tak a můžeme vyrazit, protože do cíle už to je opravdu, co by kamenem dohodil. A že tady těch kamenů okolo nás je!!!
A je to tady!!! Právě jsme ušli 6 kilometrů a jdeme hledat tu bránu:-))).
Tak takovouhle obrovskou bránu, jsme teda vůbec nečekali! Je krásná!
Pojďme se na ni podívat zblízka!
Hádejte, kde sedíme? Právě pod Pravčickou bránou a mlsáme sladkou odměnu:-).
Tak ahoj a my zase jdeme. Tentokrát půjdeme jinou, kratší cestou, protože chceme stihnout ještě jedno překvapení...
Vyrážíme ke Třem pramenům...mohl by tam být další dopis od naší víly Vodněnky!
Už jsme tady, čekáme na autobus a našli jsme dopis a u něj překvapení!!! Drahokamy od Vodněnky za zdolání Pravčické brány. A představte si, že na nás prý čeká další překvapení!!! Tak my už musíme jet, abychom ho stihli:-).
A jsme v Doubici a tohle překvapení pro nás nepřichystala víla, ale naše čtyři paní učitelky:-).
PROSTĚ SE MÁME BÁJEČNĚ, VŠEM POSÍLÁME VELIKOU PUSU NA DOBROU NOC A OZVEME SE ZASE ZÍTRA!
ANI NÁM NA TO STÝSKÁNÍ NEZBÝVÁ ČAS:-))). AHOOOOOJ

26. 6. 2017 - 1. den

Zdravíme všechny z Kytlice,
dorazili jsme v pořádku. Počasí nám přeje, neprší, slunce svítí, děti jsou spokojené.
Rozdělili jsme se do tří družstev a budeme plnit úkoly a postupovat po naší mapě.
Na naší cestě nás bude provázet víla Vodněnka, která nám u zdejšího rybníka zanechala první dopis a zároveň i první náš úkol.
Každé družstvo má za úkol vymyslet název svého týmu a vytvořit vlajku:-).
Úkoly jsme splnili a víla nás odměnila náhrdelníkem, na který budeme sbírat korálky za další splněné úkoly.
Dobrou noc přejeme všem do Prahy a zítra nám držte palce při plnění našich dalších úkolů.