Kytlice 2018 ŠvP

4. den
Dnes jsme si užili spousty borůvek a také lesních potůčků, kde jsme stavěli přehrady. Prostě báječné dopoledne.
Odpoledne začalo pršet a tak se hledání pokladu odehrávalo v našem hotelu. I tak jsme si to užili!
A pak už vypukla závěrečná a rozlučková pyžamová párty. Tančili jsme ptačí tanec, pak jsme jeli mašinkou a na závěr jsme všichni dostali pamětní list, kamínek na krk ze štoly v Jiřetíně a malou Bílou paní na památku.
Tak dobrou noc všem do Prahy a zítra na viděnou!

3. den
Po snídani jsme se jeli podívat do štoly v Jiřetíně pod Jedlovou. Počasí nám přálo, takže nám ve štole zima nebyla:-). Pan průvodce si nás moc chválil a dozvěděli jsme se o historii štoly a jak tu dřív lidé pracovali. Prý se říká, že tahle štola vede až na hrad Tolštejn, kam se chystáme s naší Bílou paní. Ale my štolou určitě nepolezeme, ale půjdeme pěkně po povrchu:-).
A vzhůru na Tolštejn!
Tak už víme, po kterých hradbách se v noci prochází naše Bílá paní.
Po výšlapu na Tolštejn se musíme posilnit, protože náš výlet ještě nekončí a čeká nás překvapení?!
Překvapení bylo sladké a osvěžující. Ano, uhodli jste byla to zmrzlina, na kterou jsme jeli do Doubice, kde jsme si i pohráli na hřišti.

Výlet jsme si užili a už jsme se z něj vrátili. Děti jsou úplně v pohodě, nemají čas si stýskat. Vaří nám výborně, takže vše je v naprostém pořádku. Tak zase zítra:-).

2. den
Dnes jsme se vypravili do okolí Kytlice hledat další dopis od Bílé paní.
Blízko lesa jsme ho konečně našli a těšili se na další její úkol.
Tentokrát jsme se dozvěděli, že Bílá paní při svém nočním strašení ztratila drahé kamení a my jsme jí ho měli najít. Hledali jsme v družstvech a soutěžili, které družstvo jich najde nejvíc.

Odpoledne jsme si zahráli míčové hry na hřišti u lesa a odtud už to byl kousek do lesního divadla a také na borůvky.
A po večeři jsme vyhodnotili naše soutěže a posunuli se na herním plánu. Dobrou noc, my jdeme brzy spát, protože nás zítra čeká celodenní výlet.

1. den
Ráno jsme vyrazili na školku v přírodě, a protože jsme Kytlická, tak kam jinam než do Kytlice!
Cestou jsme se posilnili svačinou:-) a za chvíli pokračovali v naší cestě.
Po obědě jsme se vypravili hledat Bílou paní, která s námi bude celý týden na naší školce v přírodě.
Našli jsme ji a měla pro nás dopis s prvním úkolem. Protože jsme rozděleni do třech družstev, měli jsme si vymyslet název a logo. Oranžoví jsou Oranžády, modří Mráčci a žlutí jsou Smajlíci. Loga budeme postupně tvořit...
Máme se báječně, skvěle tady vaří, sluníčko hřeje, prostě si to užíváme.
Mějte se v Praze fajn, děti jsou v pořádku.
Zase se zítra ozveme, až bude večer chvilka času:-).