ŠvP Studenov 2021

1. 7. 2021 - odjezd domů

Dobré ráno,
právě jsme vyrazili směr Kytlická. Předpokládaný příjezd je okolo 11.00 hodiny. Počítejte i se zpožděním, děkujeme a za chvíli na viděnou:-).

30. 6. 2021 - den třetí

Po noční bouřce jsme se ráno vzbudili do mlhy a lijáku. Tak a naše plány, že půjdeme do Rokytnice na zmrzlinový pohár byly pryč... Děti už měly připravené kapesné, tak si ho ušetřily a zmrzlinu si dají v Praze:-).
Před oběděm se Krakonoš umoudřil, zastavil ty provazy vody a už jen míchal mlhu. Vypravili jsme se na krátkou procházku před obědem a kopec k Lenochovi jsme všichni společně vyběhli, byla to makačka, ale dali jsme to!:-))).

Po obědě nám sovička Rozárka poslala sovím houkáním vzkaz, že má pro nás schovaný poklad. Ale nejdříve jsme museli cestu k pokladu najít podle obrázků, obrázky si zapamatovat, říct je Rozárce a potom byl poklad náš:-). Čekalo nás v něm veliké překvapení, protože tam kromě jiných dárků na každého čekala barevná sovička!!! Měli jsme fak obrovskou radost. Pak už jsme se vypravili na poslední odpolední svačinu, pohráli jsme si na hřišti a ted' už nás čeká veliké balení a poslední spaní v Lenochovi. Zítra po snídani vše dobalíme a tak mezi půl desátou a desátou bychom měli vyrazit směr Praha. Určitě sledujte Facebook a tento deník, protože zde bude upřesněn čas návratu do školky. Mějte se krásně, už se na vás všechny moc těšíme a zítra ahooooooooj!!!

29. 6. 2021 - den druhý

Ráno nás místo sovičky Rozárky vzbudila jiná ranní ptáčata. A to hned v pět hodin, kdy se někteří rozhodli, že si začnou čistit zuby, hrát si a vyprávět zážitky, aby to slyšeli všichni v okolí. Tak jsme se oblékli a vyrazili na brzkou ranní vycházku a dali si k předsnídani lesní jahody:-).
Pak už nás čekala vydatná snídaně před naším výletem na protější kopec, abychom prozkoumali ty výhledy, co jsme včera viděli z naší strany.
Po snídani jsme chvilku čekali, jestli nebude pršet, ale protože nejsme z cukru, nakonec jsme vyrazili. Směr do Rykytnice a pak na vyhlídku Strážný.
Výlet se vydařil, jsme neunavitelní:-))))!!! Po obědě za námi přiletěla naše sovička Rozárka a představte si, co se jí stalo? Potkala v lese kukačku, jak vykrádá cizí hnízda. Rozárka jí ukradená vajíčka sebrala a letěla s nimi zpět k hnízdům, aby je vrátila. Jenže byla z toho předčasného ranního vstávání tak unavená, že už neměla sil doletět a vajíčka jí upadla kousek od nás do lesa. Tak nás poprosila, abychom jí je pomohli v lese najít. A už jsme soutěžili v našich družstvech a hledali jsme podle barev, počítali body a strašně nás tahle hra bavila. A hlavně jsme byli moc rádi, že můžeme pomoct naší Rozárce:-))).

Rozárka nás pochválila, my si dali ke svačině vynikající domácí perník. Potom už jsme si mohli vybrat, jestli budeme tvořit z přírodnin nebo si vyzkoušíme lezení na laně a někteří z nás si vybrali sportovní aktivitky před večeří. Byla svíčková a my už se těšíme do hajan. Byl to krásný, ale dlouhý den:-).
Zítra nás čeká další překvapení a my si na něj musíme pořádně odpočinout:-). Krásný večer do Prahy, my se jdeme umýt, pak nastoupí proti klíš'tové komando, aby nás zkontrolovalo, večerní pošta a usneme hned. Ahooooj:-)))))).

28. 6. 2021 - den první

Ráno jsme se rozloučili a vyrazili směr Lenoch do Studenova v Krkonoších. Cestou jsme se stihli nasvačit a na místo jsme dorazili úplně v pohodě. Nikomu nebylo špatně, všichni jsou v pořádku:-).
Po příjezdu do Lenocha, jsme si prohlédli okolí, ubytovali se a šli na vynikající oběd. Tady vaří opravdu skvěle!!!
Po obědě jsme se dozvěděli do jakého družstva patříme, na rukou máme náramky stejné barvy a potom jsme šli vymýšlet název našeho družstva.
Když jsme společně vymysleli název našeho družstva, pustili jsme se do tvoření našich vlajek. A pak jsme se šli na chvilku projít.
Při procházce v lese za námi přiletěla sovička Rozárka a my jsme pro ni začali stavět domečky. Večer prý bude u někoho z nás i přes noc v pokoji!!!:-)))
Odpoledne uteklo jako voda a po svačině jsme se šli podívat na zdejší výhledy a vystoupali jsme, někteří vyběhli, sjezdovku u naší chalupy a to teda fakt stálo za to. Nádhera! Před večeří jsme si ještě zasportovali. Večeři jsme snědli tak rychle, že jsme ji ani nestihli vyfotit:-). Zítra se chystáme na výlet a zase nás čekají nějaké úkoly od sovičky Rozárky. Ale ted' už honem na kutě a zítra zase ahoooj:-).